vineri, 23 octombrie 2009

Ratacire.........

seara asta sunt imposibil de definit..atat simt in mine ;o durere uriase,o durere si un dor imens pentru partea de lume de care m-am ratacit,sau din care am fost izgonita…incercand sa inteleg mesajele de taina ale acesteia si daca intr-adevar si exista undeva,si daca totusi o voi mai regasi vreodata..stare de gol de inutilitate,de dedublare,de uitare de ratacire,de neputinta de revolta de uimire si de melancolie,imensa melancolie…. Un vânt răzleţ îsi şterge lacrimile reci pe geamuri. Plouă. Tristeţi nedesluşite-mi vin, dar toată durerea, ce-o simt n-o simt în mine, în inimă, în piept, ci-n picurii de ploaie care curg. Şi altoită pe fiinţa mea imensa lume cu toamna şi cu seara ei mă doare ca o rană. Spre munţi trec nori cu ugerele pline. Şi plouă,,,in universul fiintei mele….. cu dorul de fantoma ce-mi bantuie castelul sufletului meu…