sâmbătă, 12 decembrie 2009

As vrea......

Am vrut sa scriu pe hirtie citeva din sentimentele mele,care mi se par atit de confuze.Aceasta idee a esuat,insa din motive lesne de inteles;nu vroiam sa gaseasca nimeni ,absolut nimeni acea foaie,ceea ce era absolut imposibil.Ma simt atit de singura;ma simt pierduta intr-o lume careia ,parca nu ii apartin.As vrea sa fiu fericita macar o singura zi din viata.As vrea sa iubesc ca un nebun macar intr-o singura zi.Sa ma las condusa de sentimente si nu de ratiune,sa uit de mine si sa iubesc cu o intensitate maxima>Sa dau si sa primesc ,sa iubesc si sa fiu iubita>As vrea ca macar o singura zi din viata mea sa fie perfecta,apoi sa traiesc cu amintirea ei pina nu voi mai fi>O singura zi si apoi sa ramin singura pt ca nu cumva alte amintiri sa imi tulbure multumirea sublima ca intr-o zi am fost fericita,ca am iubit ,ca am fost iubita,ca am daruit si am primit.O zi in amintirea careia sa traiesc o viata intreaga>!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu