luni, 15 august 2011

Vorbe.......Ingeri.....Lumini si in final....Iubire>

A trecut un an si ceva de cand am renuntat sa scriu>In acest an viata mea a luat-o pe un drum pe care nustiu daca imi imaginam vreodata ca voi ajunge>Este un drum de Lumina,un drum plin de bucurii si realizari,este speranta,este daruire,este iertare si nu in ultimul rand Lumina>In decursul acestui timp ,am facut multe pauze pentru a putea sa imi ascult mai bine sufletul,sa ascult vocea interioara din mine,au fost si esecuri pana sa ajung in sfarsit unde am ajuns ,sa inteleg ce inseamna viata cu adevarat>Am intilnit oameni noi,am intilnit lucruri noi,am crezut in ei si am inteles ca nu este totul sa te daruiesti neconditionat trebuie sa stii sa mai si primesti din tot ceea ce oferi>Acum dupa multe refuzuri am reusit sa imi deschid Inima si sa vad fericirea care refuzam sa o vad>Pentru acest lucru ii multumesc lui Victoria ,minunata mea maestra,Alina prietena mea de suflet si nu in ultimul rand lui Karyn care este un inger aparut in viata mea>Este frumos ,este minunat sa rezonezi cu aceste fiinte de lumina>Va iubesc si va multumesc voua ingerilor de Lumina> 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu